Viu Montjuïc: Cultura i Esport en un Cap de Setmana inoblidable a Montjuïc i al Museu Olímpic

El festival Viu Montjuïc, que se celebrarà els dies 5 i 6 d’octubre, tornarà a omplir el Parc de Montjuïc amb més de 60 activitats culturals i d’entreteniment per a totes les edats.PROGRAMACIÓ

En aquesta edició, el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch esdevé un dels protagonistes amb una programació especial que inclou:

Portes obertes: el dissabte de 10 a 18 h i el diumenge de 10 a 14.30 hores. Permetent als visitants accedir gratuïtament a les seves exposicions permanents i temporals. Serà una gran oportunitat per conèixer en profunditat la història olímpica i esportiva de la ciutat de Barcelona i el llegat dels Jocs Olímpics de 1992.

Trobada de col·leccionistes. El dissabte al matí a partir de les 11 hores.

De la mà del Troc i amb la col·laboració de Panini, la Trobada de col·leccionistes és un esdeveniment ideal per als amants de l’esport i de la història olímpica. Panini exposarà cromos històrics i una exposició dels clubs catalans que podem trobar en les seves col·leccions.La temàtica d’aquesta edició girarà a l’entorn del col·leccionisme de cromos de futbol.

Taller familiar. “Paris 2024. Games wide open”, fomentant l’aprenentatge dels valors de l’esport d’una manera interactiva i lúdica.

Seven to break: Competició de breaking a la esplanada d’accés del MNAC de 12 a 14 hores.  Esdeveniment de breakdance on 8 ballarins/ballarins competiran tots/es contra tots/es, amb un temps limitat, per tal de demostrar qui és el/la millor/a  ballarí/a de break de la competició, utilitzant a través de la  improvisació diversos  passos  i  moviments  del Breakking.

Aquestes propostes s’emmarquen dins de la programació de més de 60 activitats del festival, que busca enfortir els vincles entre el veïnat i el parc, tot promovent el lleure cultural de qualitat.