Visita de la Delegació del Korea Sports Olympic Committee al Museu Olímpic de Barcelona

El Museu Olímpic de Barcelona ha rebut la visita d’una destacada delegació del Korea Sports Olympic Committee (KSOC), encapçalada per Younchan Kim, Director General del KSOC. La delegació també ha inclòs Minkyu Park, Director del Departament Esportiu, i Heesuk Ham, Subgerent del Departament Esportiu del KSOC.
La delegació ha estat rebuda per Francesc Terrón, Director del Museu Olímpic i de l’Esport JA Samanrach, qui ha donat la benvinguda als visitants i els ha acompanyat en una visita guiada per les instal·lacions del museu. Durant la visita, els representants del KSOC han tingut l’oportunitat d’explorar les diverses exposicions del museu, que destaquen la rica història i el llegat dels Jocs Olímpics, així com l’evolució de l’esport arreu del món.
Durant la visita, s’han dut a terme converses sobre possibles col·laboracions futures entre el Museu Olímpic i el KSOC. Ambdues parts han expressat el seu entusiasme per l’oportunitat d’intercanviar coneixements i experiències en l’àmbit de l’esport olímpic, amb l’objectiu d’enfortir els llaços internacionals i promoure els valors de l’olimpisme.