Trobada Tecnològica de Sueprat i Siemens a Barcelona

El recent esdeveniment organitzat per Sueprat i Siemens, celebrat al Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch de Barcelona, va ser un rotund èxit. Professionals i entusiastes del sector tecnològic es van reunir per connectar i compartir impressions sobre les últimes innovacions en electrònica i tecnologia.
Durant la trobada, es van revelar les últimes novetats i avenços per part de Siemens i Sueprat, destacant les seves innovacions dissenyades per transformar el dia a dia i contribuir a un futur més sostenible. Ambdues empreses van reafirmar el seu compromís amb la creació de solucions tecnològiques avançades que promouen un entorn més net i eficient.
Els assistents van tenir l’oportunitat d’escoltar les presentacions de destacats professionals del sector:
• Víctor Rodríguez, Director Comercial del Grup Sueprat
• Sergio Hernández, Director Regional de Siemens SI
• Víctor Escuín, de l’Equip de Vendes de Siemens SI – BT
• Rubén Portillo, Product Manager a Siemens SI-EP
• David Fidalgo, Product Manager a Siemens SI-EP
L’esdeveniment va ser una excel·lent oportunitat per conèixer de primera mà les innovacions més recents i establir contactes valuosos dins del sector tecnològic.