Joan Lascorz Moreno cedeix el seu mono del Ral·li Dakar 2022 al Museu Olímpic i de l’Esport

Joan Lascorz Moreno, destacat pilot de motociclisme, ha fet una cessió significativa al Museu Olímpic i de l’Esport, lliurant el seu mono de pilot del Ral·li Dakar 2022. Aquesta peça s’integrarà a l’exposició permanent del museu, que ja compta amb els monos de reconeguts pilots com Marc Márquez, Dani Pedrosa, Marco Simoncelli, Pedro de la Rosa, Nani Roma, Laia Sanz i Carlos Sainz, entre altres.
El gest de Lascorz no només enriqueix la col·lecció del museu, sinó que també ressalta la seva notable trajectòria en l’esport del motor, especialment la seva participació en una de les competicions més desafiants del món, el Ral·li Dakar, sent el primer pilot tetraplègic a participar en aquesta prova.
Aquesta incorporació reforça la missió del Museu Olímpic i de l’Esport de preservar i difondre la història i els èxits de l’esport, oferint un espai on els aficionats poden connectar-se amb les gestes dels seus ídols.