HEAD presenta les novetats de la temporada 2025 al Museu Olímpic de Barcelona

HEAD, reconeguda marca internacional de tennis i pàdel, ha anunciat un esdeveniment exclusiu per presentar les innovacions i tendències de la temporada 2025. La cita ha tingut lloc al Museu Olímpic de Barcelona, ha oferit una oportunitat única per conèixer de primera mà els avenços tecnològics i els nous dissenys que marcaran l’any vinent en el món del tennis i el pàdel.
La presentació ha comptat amb la presència de directius de HEAD: Jochen Shirmes, Director de la Divisió de HEAD Spain; Ricardo Brigolle, Responsable de la Categoria de Raquetsport i Marta Artigas, Responsable de la Categoria de Tèxtil i Màrqueting i Comunicació.
Entre les novetats han destacat les raquetes de tennis i pàdel amb tecnologies avançades que milloren la precisió i potència del cop, així com una nova línia de calçat dissenyada per proporcionar més comoditat i estabilitat a la pista. També s’ha presentat una col·lecció de roba esportiva confeccionada amb materials d’última generació que optimitzen la transpirabilitat i el rendiment dels atletes.
Amb aquesta iniciativa, HEAD reafirma el seu compromís amb l’excel·lència i la innovació, consolidant-se com a líder en el sector esportiu i marcant el camí per al desenvolupament de noves tecnologies i productes que eleven l’estàndard de qualitat al mercat.