Els periodistes Paloma del Río i Joan Manuel Surroca han presentat el seu llibre “Más que Olímpicas”.

Ha estat un veritable plaer acollir la presentació del llibre de Paloma i Surroca, grans periodistes i amics de la Fundació Barcelona Olímpica.

“Más que Olímpicas” repassa la història de grans figures femenines de l’olimpisme que conviden a reflexionar sobre el futur i les dificultats de la dona en els esports d’elit.

Paloma del Río ha destacat la capacitat del seu company a l’hora de recopilar i creuar dades. Per la seva part, Surroca ha reconegut la gran labor de Paloma dins del món periodístic lluitant per la visibilitat i reconeixement de les esportistes.

Un veritable plaer acollir en el Museu Olímpic aquesta presentació on han estat presents esportistes femenines que han volgut donar suport i agrair la gran feina d’aquests dos grans periodistes.