El Museu Olímpic alberga el 20 aniversari del Mundial de natació celebrat a Barcelona en el 2003.

Amb motiu de la celebració del 20 aniversari del Mundial de Natació, el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch va acollir la trobada dels integrants del comitè organitzador del BCN03, esdeveniment, que avui dia, continua sent un referent mundial dins dels esdeveniments esportius.

Albert Batlle, president del BCN03 juntament amb l’equip responsable de l’esdeveniment: Adolf Cabruja, Lolo Ibern, Teresa Samaranch, Pep Pujol i Maripau Corominas, van recordar als assistents el mèrit d’instal·lar una piscina a l’interior del Palau Sant Jordi.

Aquesta decisió estratègica va ser el preludi del salt espectacular de l’empresa que la va construir, Fluidra, que anys després s’ha convertit en líder mundial en la construcció d’aquesta mena d’equipaments lúdic esportiu.