El Marfil Santa Coloma, el club degà de la lliga de futbol sala, compleix 40 anys.

Amb motiu del seu aniversari, Juan Carlos León, director tècnic; Xavier Passrrius, entrenador, i els seus 3 capitans: Rubén González, Albert Segura i Daniel Salgado s’han apropat al Museu Olímpic i de l’Esport per entrevistar-se amb el director del Museu, Juli Pernas.

Els 5 integrants del Santa Coloma han donat la samarreta i la banderola commemorativa del 40è aniversari, la pilota oficial de la lliga. Dani Salgado, millor pivot de la LNFS i pitxitxi de les dues últimes temporades, ha cedit les seves vambes personalitzades. Aquest material entrarà a formar part del patrimoni museístic del Museu Olímpic i de l’Esport i iniciarà una nova secció dedicada a aquest esport.

El Marfil Santa Coloma el va crear el 1975 Vicenç Garcia, actual president, i en els seus orígens va néixer amb el nom d’Indústries García.