28des.-23 17:30 19:00

Museum Quiz Familiar al Museu Olímpic i de l’Esport JA Samaranch

Museu Olímpic i de l'Esport JA Samaranch

Aquest 28 de desembre a les 17.30h el Museu Quiz Familiar serà al Museu Olímpic i de l’Esport.

El Museu Quiz és un concurs de preguntes i respostes dinamitzat per Alberte Montes. Està dirigit a públic familiar amb infants d’entre 5 i 12 anys. Aquest concurs posarà a prova els coneixements del museu de cadascun dels equips participants. Cada equip pot estar format per fins a cinc persones. Us hi esperem!

INSCRIPCIONS

Les inscripcions es podran realitzar a partir del dia 11 de desembre.

El Museum Quiz Familiar!
Enguany podeu participar en les diferents sessions organitzades en cadascun dels següents 4 museus de la ciutat:

• Museu de Ciències Naturals de Barcelona el proper 27 de desembre a les 17.30h
  • Museu Olímpic i de l’Esport de Barcelona el proper 28 de desembre a les 17.30h
  • Museu d’Arqueologia de Catalunya el proper 3 de gener a les 17.30h
  • Museu Marítim de Barcelona el proper 4 de gener a les 17.30h

Nota:Aquesta activitat és gratuïta, , però darrera hi ha molta feina organitzativa i una despesa de diners públics. Si finalment no poguéssiu venir, si us plau, anul·leu la reserva per permetreu que algú altre l’aprofiti.

Més informació: info@fbolimpica.es

Més informació de totes les seus:

Museum Quiz Familiar de Nadal | Linktree

Inscripcions:

Museum Quiz Familiar – Edició Nadal 2023 (google.com)