31gen.-23 17:00 18:00

Presentació del llibre “Cultura de la Pau a l’Esport”

Museu Olímpic i de l'Esport JA Samaranch

Des del Consell de l’Esport Escolar de Barcelona (CEEB) és un plaer convidar-te a la presentació del llibre “Cultura de la Pau a l’Esport. Guia pràctica per a transformar conflictes en oportunitats” de Marina Caireta i Andrés Barrientos, Ed. Inde.

El pròxim dimarts 31 de gener, a les 17 h. a la sala-auditori del Museu Olímpic Joan Antoni Samaranch (Av. De l’Estadi, 60. Barcelona).

El llibre vol ser una guia pràctica per ajudar a persones que dirigeixen activitats esportives amb nens, nenes i joves, i que sovint viuen situacions pròpies de l’activitat esportiva, que poden esdevenir oportunitats de creixement personal dels esportistes.

El CEEB ha impulsat aquest treball desenvolupat per un dels seus tècnics, Andrés Barrientos (implementador i difusor també del Model ISSOK) i conjuntament amb una persona del prestigi de la Marina Caireta, investigadora i formadora del programa “d’Educació per la Pau” en Escola de Cultura de Pau.

Confirma la teva assistència a través d’aquest enllaç:

Solicitar assistència a la presentació

*Aforament limit