28juny-24 10:00 31jul.-24 19:00

Al juny i juliol, activitats per reivindicar els drets i les llibertats del col·lectiu LGTBIQA+

Museu Olímpic i de l'Esport JA Samaranch Organitza: Ayuntament de Barcelona

La ciutat es vesteixen d’orgull per commemorar el Dia Internacional de l’Orgull LGTBI, que té lloc el 28 de juny. Durant els mesos de juny i juliol, els equipaments de Barcelona ofereixen prop d’un centenar d’activitats a tots els barris per reivindicar els drets i les llibertats del col·lectiu LGTBIQA+. És una programació àmplia, de proximitat, intergeneracional, transfeminista i interseccional.

Orgull de museus
Diversos equipaments culturals ofereixen una sèrie de propostes que incorporen una mirada que tingui en compte la diversitat sexual, afectiva i de gènere, amb una programació que inclou exposicions, visites guiades o tallers, entre altres activitats. Són el Museu Marítim de Barcelona, el Museu de Ciències Naturals, el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch, el Museu Arqueològic de Catalunya, el Museu Nacional d’Art de Catalunya, la Xarxa de Museus d’Art de Catalunya i el Museu de Cerdanyola.
El Museu Olímpic participa al Museum Queerz

Consultar el programa “Orgull de museus”.