Montjuïc, un llibre obert
26/04/2019

El Centre d’estudis Olímpics i de l’Esport Joan Antoni Samaranch (CEO Samaranch) ha obert les seves portes participant en l’activitat Montjuïc, un llibre obert. L’activitat ha consistit en un itinerari per tres dels centres de documentació ubicats a la muntanya, on es fa una tasca de suport per a la recerca i la divulgació del patrimoni cultural. L'itinerari ha permès entrar en aquests espais i descobrir els tresors que s’hi amaguen. Alhora, d’un centre a l’altre, s’ha realitzat una passejada per l’interior dels jardins que hi ha a Montjuïc.

L’objectiu de l’activitat ha estat donar visibilitat del CEO Samaranch dins de la gent del districte de Sants-Montjuïc, tot mostrant les tasques que es realitzen i els fons que hi custodiem.

Montjuïc, un llibre obert ha estat organitzada pel Centre Cívic El Sortidor, i a més del CEO Samaranch, han participat el Museu Etnològic i de Cultures del Món i la Cartoteca de Catalunya-Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya.