L’executiva de l’“International Society Olympic Historians” (ISOH) visita la Fundació Barcelona Olímpica (FBO)
11/06/2015

Juli Pernas, director de la FBO, va rebre els membres de l’ISOH, una delegació encapçalada per l’americà David Wallechinsky i l’alemany Christian Wacker, president i vicepresident, respectivament, de l’ISOH. La resta de membres del comitè executiu estava format pel Dr. Kostas Georgiadis (Grècia), Anthony Th. Bijkerk (Holanda), Volker Kluge (Alemanya), Leif Yttergren (Suècia) i Philip Barker (Gran Bretanya).

Després de visitar les instal·lacions olímpiques de Barcelona 92 i el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch, de la mà d’Alberto Aragón, responsable del Centre d’Estudis Olímpic de la FBO, la delegació va realitzar la seva reunió anual d’historiadors olímpics.

L’ISOH és l’associació d’historiadors del món olímpic vinculada al Comitè Olímpic Internacional. Aquesta associació, de caràcter internacional, té com a tasca principal la publicació quadrimestral del Journal of Olympic History, revista científica dedicada als Jocs Olímpics des de la perspectiva de les ciències socials.