La segona jornada del BCN Sports Film ha estat caracteritzada per la visita als Centres Penitenciaris
19/04/2013

En col·laboració amb el Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, el BCN Sports Film estableix un programa d'activitats paral·leles en diversos Centres Penitenciaris. Aquest any hem visitat 5 centres, entre els quals destaquem el gran acolliment i la col·laboració prestada en el Centre Penitenciari de Dones de Wad-Ras.

Document Arxiu FOTOS per premsa (Copy Right: FBO)
Llocs web relacionats
Enllaç BCN Sports Film Festival

Les sessions matinals del Museu Olímpic i de l’Esport, dedicades al públic més jove, segueixen sent l’estrella del festival.

Amb motiu dels Mundials de natació 2013, que aquest any acollirà la ciutat de Barcelona, el BCN Sports Film Festival ha volgut picar l'ullet a tots els amants de l'esport aquàtic. Planeta Aigua (lema del mundial de natació) ha estat la sessió dedicada als amants del món aquàtic.

Destaquem la participació dels professionals en les activitats paral·leles –One to One i Piching Advice–. Un dels objectius de l'organització del BCN Sports Film Festival és poder contribuir amb el nostre granet de sorra al desenvolupament i la promoció de la indústria audiovisual esportiva. L'esport i el seu entorn és una font de valors que han de ser promoguts per a la seva globalització.

Us recordem que demà a les 19.00h podreu gaudir de la clausura d'aquesta 4a edició del BCN Sports Film Festival. Aquells que no es puguin apropar al Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch podreu seguir l'acte a través de la nostra pàgina www.museuolimpicbcn.cat