Notícies 1 a 10 de 628
Següent Últim
Conrado Durántez, president de l'Acadèmia Olímpica Espanyola i Pablo Galán, Secretari de la A.O.E., visiten la Fundació Barcelona Olímpica.
24/06/2019

Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica, ha rebut en el Museu Olímpic i de l’Esport JA Samaranch als membres de la A.O.E.

Separador
Els germans Bartrolí donen un gran fons documental i fotogràfic del tennista Jaime Bartrolí
20/06/2019

Jaume i Javier Bartrolí, fills del qual fos “El Gran Capità” de l'equip espanyol de Copa Davis i una de les persones clau en el desenvolupament reeixit del Trofeu Conde de Godó, donen tot el fons documental i fotogràfic de Jaime Bartrolí.

Inauguració de l’exposició: ‘Club Centenari: FC Martinenc’
08/05/2019

Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica; Manuel Dengra, president del Futbol Club Martinenc i Enric Truño, ex  regidor de l’Ajuntament de Barcelona han estat els encarregats d’inaugurar l’exposició “Club Centenari: FC Martinenc”.

Separador
El Ple Municipal de l'Ajuntament de Barcelona ha atorgat a Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica, la Medalla d'Or al Mèrit Esportiu.
03/05/2019

En l'últim ple d'aquesta legislatura, A  excepció de la CUP que s'ha abstingut, tots els partits polítics han ratificat i agraït la tasca desenvolupada per en Juli en la seva trajectòria professional sempre vinculada al món de l'esport.

Montjuïc, un llibre obert
26/04/2019

El Centre d’estudis Olímpics i de l’Esport Joan Antoni Samaranch (CEO Samaranch) ha obert les seves portes participant en l’activitat Montjuïc, un llibre obert. L’activitat ha consistit en un itinerari per tres dels centres de documentació ubicats a la muntanya, on es fa una tasca de suport per a la recerca i la divulgació del patrimoni cultural. L'itinerari ha permès entrar en aquests espais i descobrir els tresors que s’hi amaguen. Alhora, d’un centre a l’altre, s’ha realitzat una passejada per l’interior dels jardins que hi ha a Montjuïc.

Separador
50 anys d'història de l'atletisme en l'Estadi Municipal Joan Serrahima.
16/04/2019

Marta Carranza, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica i comissionada d'esports de l'Ajuntament de Barcelona ha estat l'encarregada de donar la benvinguda a l'acte de l'aniversari del Estadi Serrahima on hem comptat amb la presència de Raúl Chapado, president de la Reial Federació Espanyola d'Atletisme; Santi Siquier, representant territorial d'Esports de la Generalitat de Catalunya i Joan Villuendas, president de la Federació Catanana de Atletisme.

Els visitants del Museu Olímpic han pogut gaudir del Trofeu Conde de Godó
05/04/2019

Com cada any el Trofeu Conde de Godó ha estat exposat al Museu Olímpic perquè els aficionats al tennis es fessin fotografies i selfies amb ell. El “Trophy Tour” ha finalitzat al Museu Olímpic.

Separador
Juli Pernas presenta el seu llibre: 'Societat i esport. Les polítiques esportives a l'Ajuntament de Barcelona i les escoles d'iniciació esportiva. (1979-1987)'
27/02/2019

Marta Carranza presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica i comissionada d'esports per l'Ajuntament de Barcelona ha estat l'encarregada de donar la benvinguda als assistents a l'acte de la presentació del llibre i de la taula rodona composada per: Francesc Segura, exdirector d'Esports de l'Ajuntament de Barcelona; Joan Durà, expresident del Consell de l'Esport Escolar de Barcelona; Rafel Niubó, secretari General UBAE; i Mado Madonar, extècnica de l'Àrea de Joventut i Esports.

Separador
Presentació del llibre: 'Societat i Esport. Les polítiques esportives a l'Ajuntament de Barcelona i les escoles d'iniciació esportiva. (1979-1987)'
27/02/2019

Marta Carranza, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica i comissionada d'Esports de l'Ajuntament de Barcelona, es compau a convidar-vos a la  presentació del llibre: 'Societat i Esport. Les polítiques esportives a l'Ajuntament de Barcelona i les escoles d'iniciació esportiva. (1979-1987)'  Juli Pernas.

Separador
L’Institut Barcelona Esport es reuneix amb les entitats gestores d'instal·lacions esportives de Barcelona en el Museu Olímpic
06/02/2019

Marta Carranza, comissionada d'Esports de l'Ajuntament de Barcelona juntament amb Xavier Olivella, gerent de l'IBE; Manel Gómez, secretari jurídic i Eulàlia Ordal, directora de Serveis d'Instal·lacions i Obres han estat els encarregats d'informar a les entitats gestores d'instal·lacions esportives municipals de les pautes de la contractació pública.

Arxiu: 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009