Notícies 1 a 10 de 604
Següent Últim
La cursa de la Mercè 2018
12/09/2018

Marta Carranza, comissionada d'Esport de l'Ajuntament de Barcelona,  José Luís Blanco, director esportiu de “la Mercè 2018” i Joan Villuendas, president de la Federació Catalana d’Atletisme, han presentat les novetats d'aquest any de la cursa de la Mercè.

The 13th Olympic Museums Network General Assembly
07/09/2018

Francis Gabet, director del Departament de Cultura i Patrimoni del Comitè Olímpic Internacional i Ching-Kuo Wu, member del IOC van donar la benvinguda als representants dels diferents museus olímpics i/o de l'esport del món.

Separador
Coralius, el cavall del CSIO Barcelona, abandona el Museu Olímpic i galopa fins a L’Illa Diagonal.
23/07/2018

Durant tot l'estiu, Coralius  visitarà diversos llocs emblemàtics de la ciutat. En el Museu Olímpic ha estat una setmana, i anirà per diversos llocs de Barcelona fins que, al setembre, arribi al Real Club de Polo de Barcelona per formar part del CSIO Barcelona 2018, l'esdeveniment eqüestre més important del món.

Roche Diagnostics S.L lliurament els seus 'Digital Màrqueting Awards'
16/07/2018

Els laboratoris Roche premia els millors projectes digitals entre els seus integrants de l'equip del Departament de Màrqueting.

Reunió anual del 'Collection Working Group'
22/06/2018

El grup de treball de Col·lecció, dels Museus adscrits i reconeguts pel Comitè Olímpic Internacional, s'ha reunit a Lillehammer (Noruega).

El taller 'Sense Límits' ja està llest
22/06/2018

Des del Museu Olímpic i de l’Esport volem agrair als estudiants de 4rt de primària del Col·legi Urgell i als de 5è de primària de l’Escola del Bosc la seva col·laboració en les proves pilot del taller “sense límits” que estarà disponible a partir del curs 2018-19.

Commemoració del Dia Olímpic
21/06/2018

Marta Carranza, presidenta de la FBO i Curro Espinós, president del RC Polo, han estat els encarregats de commemorar el Dia Olímpic en el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch.

Separador
Propostes innovadores i pràctiques en la presentació dels estudiants de l'Escola Superior de Disseny de Barcelona (IED)
15/06/2018

Marta Carranza, comissionada d'Esports i el seu equip de l'Institut Barcelona Esports ha felicitat la gran feina que els estudiants que, sota el títol “Barcelona: La ciutat com a playground. Esport i Benestar”, han presentat els seus projectes de final de carrera. Per la seva part, Alessandro Manetti, director de l’IED, ha expressat la seva satisfacció per la qualitat, el disseny i la presentació dels seus estudiants.

I Jornada de Patrocini Esportiu del Cruyff Institute
11/05/2018

Més de 80 estudiants de diferents programes internacionals —Màster i Postgrau en Gestió Esportiva, Màrqueting i Patrocini Esportiu i Administració i direcció del Futbol— impartits des del Cruyff Institute han comptat amb professionals de diversos sectors —Running, Futbol, agències de comunicació i marques— del món esportiu en la I Jornada del Patrocini Esportiu organitzat pel Cruyff Institute.

Separador
Tony Gragera, gerent de la Federació Catalana de Dards, cedeix diversos objectes al Museu Olímpic i de l’Esport JA Samaranch.
10/05/2018

Gragera ha cedit al Museu Olímpic diversos objectes entre els quals destaca una diana professional i diversos conjunts de dards.

Arxiu: 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009